Wiosenny minimalizm

Witajcie kochani!

Dzisiaj powitam Was białą, minimalistyczną koncepcją na cieplejszy, wiosenny dzień. Głównie chodziło mi o prostotę, która zostaje przełamana kontrastowym elementem, którym w tym przypadku jest intensywnie pomarańczowa torebka. Czasem mniej, znaczy więcej. Złote dodatki znakomicie uzupełniają całą stylizację. Spódnico – spodnie to mój sprawdzony patent na połączenie wygody z elegancją. Zainspirowałam się najnowszym lookbookiem Zary, o którym piszę tutaj. Tam również jasne kolory odgrywają znaczącą rolę. Jeżeli chodzi o akcesoria niesamowicie urzekła mnie bransoletka, która delikatnie zdobi, sprawiając jednocześnie, że stylizacja nie wygląda na przekombinowaną. 

IMG_3103

IMG_3149

IMG_3147

IMG_3153

IMG_3175

IMG_3206

IMG_3238

Fot. Ola Buczyńska

Suit jacket TALLY WEIJL / Little T-shirt ZARA / Shorts H&M / Necklace BERSHKA / Earrings, bag & bracelet PARFOIS / Schoes NO NAME


 

15 myśli nt. „Wiosenny minimalizm

  1. Bardzo dobrym pomysłem było przełamanie monochromatycznego zestawu złotymi i pomarańczowymi dodatkami. Efekt jest powalający! :)

Skomentuj

