Flower power!

Czeeeść Misiaki !
Pudrowy róż, mięta, błękit…
PASTELE – i jak tu ich nie kochać? Są bez wątpienia hitem tej wiosny. W nienasyconych barwach zakochały się domy mody m.in. Ralph Lauren, Givenchy, Louis Vuitton, Versace. Może dlatego, że nadają romantycznego looku każdej stylizacji? A może dlatego, że są uniwersalne? Można je bowiem połączyć z innymi pastelowymi barwami, albo… dodać pazura i zarzucić rockową ramoneskę. Ja postawiłam na słodką wersję. Do romantycznej szyfonowej bluzki w kwiaty dobrałam spodnie w odcieniu bladego różu. Torebka oczywiście z River Island. Mam do nich ogromną słabość. Kompletnie zwariowałam tej wiosny dla bladoniebieskiej barwy. Do zestawu dobrałam jasną, „jeansową” ramoneskę. Do tego klasyczne, czarne szpilki. Jeżeli chodzi o biżuterię to wybrałam zielone kolczyki, by zieleń bijąca z bluzki nie czuła się samotnie. Całość uzupełniłam bransoletką w jasnoróżowym tonie.

Mam nadzieję, że się podoba :)

Przy okazji wpisu, życzę wszystkim pogodnych, wesołych Świąt Wielkiej Nocy. Buziaki :*

IMG_9337

IMG_9329

IMG_9313 — kopia (2)

IMG_9327

IMG_9343

IMG_9342

IMG_9345

IMG_9335

IMG_9346

IMG_9347

IMG_9387

IMG_9388

 

Blouse SH /  Pants BERSHKA / Bag RIVER ISLAND / Jacket & bracelet RESERVED / Schoes NO NAME / Earrings PARFOIS 

 

P.s. Jeżeli podoba Ci się moja strona i chcesz być na bieżąco to zapraszam na fanpage na facebooku –> Outfit By Benitt :)

 

52 myśli nt. „Flower power!

  1. Znalazłam Cię na fejsie i bardzo spodobał mi się Twój wpis, jesteś jedną z niewielu osób, które ogłaszając się na forum rzeczywiście robią coś porządnego :) Gratulacje i życzę dalszych sukcesów, a ja zostaję na dłużej :)
    Stylizacja prosta, ale torebka i koszula w kwiaty wymiatają ♥

  2. Prześlicznie wyglądasz. Zakochałam się w twoim blogu. Można go obserwować przez google+ lub blogspot? Jeżeli tak to koniecznie powiadom mnie na mojej stronie :)
    Pozdrawiam.
    Wera :)

Skomentuj

