Orange & yellow

Hej kochani :)
W kolejnej stylizacji postawiłam na ciepłe, słoneczne barwy. Kocham intensywne, letnie kolory i już nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła je na siebie włożyć. Pomarańczowy i żółty to odcienie grające pierwsze skrzypce w tym zestawie. Można nosić je w wydaniach total look, bądź też łącząc z innymi wariantami kolorystycznymi. Ja ograniczyłam się tylko do tych kolorów, ponieważ są niewątpliwie energetyzujące i nie potrzebowały już towarzystwa. W tym outficie wisienką na torcie stały się luźne spodenki, w których najbardziej urzekł mnie oryginalny design. W pomarańczowym żakiecie zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Pasuje do wielu stylizacji i ma w sobie niesamowitą moc przełamywania zrównoważonych barw. Do całości dołączyłam „Riverową” torebkę w kolorze cytryny. Torebki w kolorach fluo są bardzo mile widziane w każdej wiosennej stylizacji. Czy to casualowej czy smartowej. Trochę powiewu egzotyki dodał aztecki naszyjnik, który sprawdziłam już na różnych dekoltach i co ciekawe na większości wygląda super.

Zdjęcia robiła niezastąpiona Ola Buczyńska. Więcej jej zdjęć można zobaczyć tutaj.

P.s. Padały pytania czy jest możliwosć zaobserwowania mojego bloga. Owszem, na facebooku dodaję informacje o nowych postach, więc zapraszam :) —> Outfit By Benit – facebook.

IMG_3438

IMG_3466

IMG_3476

IMG_3526

IMG_3536

IMG_3537

IMG_3591

IMG_3626

IMG_3642

Pic Ola Buczyńska

Little T-shirt STRADIVARIUS Shorts H&M / Bag & sunglasses RIVER ISLAND / Suit jacket BERSHKA / Schoes NO NAME / Necklace RESERVED


 

21 myśli nt. „Orange & yellow

  1. Świetne stylizacje, ciekawe i oryginalne pomysły, czy profesjonalne zdjęcia to jedne z wielu kwestii, które sprawiają, że na bloga wchodzi się z miłą chęcią, z niecierpliwością czekając na kolejne wpisy :). Wśród wielu nowych blogów o podobnej tematyce ten z pewnością zasługuje na wyróżnienie i można zaobserwować w nim duży potencjał na przyszłość. Keep up the good work :)

Skomentuj

