Dres na szpilkach

Dres na szpilkach? Czemu nie!

Dzisiejsza moda bardzo lubi nas zaskakiwać. Teraz w zasadzie wszystkie chwyty są dozwolone. Oby tylko nie przekraczały granicy dobrego smaku. Dresy wchodzą na salony! Dzisiejsza stylizacja to zabawa modą. Pomieszałam dwa style smartowy i streetwearowy. Osobiście uwielbiam takie połączenia. Dresowe spodnie w akompaniamencie szpilek i eleganckiego naszyjnika mogą wyglądać zupełnie inaczej. Ten miszmasz to połączenie wygodnego luzu z paryską elegancją.

A wy co myślicie na temat takich awangardowych połączeń? Ja jestem na tak :-)

IMG_3443

IMG_3456

IMG_3378

IMG_3351IMG_3427

IMG_3349

IMG_3300

IMG_3344

IMG_3342

IMG_3387IMG_3419

IMG_3459

 

Blouse BERSHKA | Pants ZARA | Shoes & bag NO NAME | Rings HOUSE | Jacket TALLY WEIJL | Necklace BERSHKA


 

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

 

26 myśli nt. „Dres na szpilkach

    • Serio? Zrób lepiej, albo pisz bardziej wartościowe komentarze, bo na razie nie są na zbyt wysokim poziomie… Najlepiej się przyczepić do czegoś, czego samemu się nie umie zrobić, prawda?

  1. Zaskakujesz!! Dres jak najbardziej na tak! :) Ale czy do niego szpilki? Nie jestem przekonana. Do tej stylizacji wybrałabym koturny. Reszta bez zarzutu :)
    Pozdrawiam :)

  2. Bardzo podoba mi się takie awangardowe połączenie. Zainspirowałaś mnie. :) Najbardziej jednak podoba mi się bluzka, szczególnie faktura. ;P

Skomentuj

