Bandana blouse & white pants

Hej kochani !
W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra bluzka z motywem chustki bandamki. Pochodzi ona z kolekcji Tally Weijl „Bandana Gangster”, która jest inspirowana stylem amerykańskiej ulicy. Ten trend wylansowała marka Givenchy, ale pojawia się on także w najnowszej kampanii Versace na męskich sylwetkach. Ta stylizacja ma w sobie cechy miejskiego, luźnego stylu. Oversizowa bluzka z obcisłymi rurkami prezentuje się znakomicie. Do tego zgodnie z hasłem „Bandana Gangster” dodałam złoty łańcuch inspirowany kulturą hip – hopu rodem z LA. Ciekawym dodatkiem jest bransoletka, która efektownie komponuje się z bluzką.

IMG_4635

IMG_4643

IMG_4728

IMG_4665

IMG_4652

IMG_4742

IMG_4741

IMG_4715

IMG_4744

IMG_4657

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK


Blouse TALLY WEIJL  | Pants ZARA | Shoes H&M Bag PARFOIS | Bracelet CLAIRE’S | Necklace RIVER ISLAND

34 myśli nt. „Bandana blouse & white pants

  1. Bardzo mi się podobają spodnie i trampeczki :) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    kobiecosci.blogspot.com

  2. A mi się bardzo podoba Twój modowy język, widać że masz na co dzień do czynienia ze środowiskiem modowym.
    Trzymaj tak dalej :)) :*

  3. Ja pier****, „streatwearowy outfit”, „oversizowa bluzka” … co sie co kurw* nędz* dzieje z dzieciorami w tych czasach?? Polskiego języka nie znasz? To zapożyczanie z angielskiego już sie robi tak straszliwie żałosne, że brak mi słów. Weź się gówniaro do nauki zamiast lansować nowe łachy w internecie, bo to już szczyt narcyzmu co dzisiejsza młodzież prezentuje! W dupach sie poprzewracało, a potem płacz że nie ma pracy!! Głupie psiut*

    • Nie rozumiem takich ludzi… Skąd tyle negatywnej energii? Moim zdaniem ci, którzy krytykują innych nic nie osiągnęli w życiu i wylewają swoją zazdrość w internetach. :P Z tego, co wywnioskowałam podczas śledzenia tego bloga to osoba prowadząca go jest dorosła, więc określenie „gówniara” nijak mi tu nie pasuje. Poza tym pracuje jako dziennikarka modowa, więc ostatnie zdanie nt. bezrobocia młodych ludzi, też jakoś tak nie wyszło… Pozdrawia cieszący się z życia Anty hejter. :)

  4. Aż kliknęłam linka na Zeberce, żeby zapytać: ” streetwearowy” ? Masz problemy z wyrażaniem się w języku polskim czy to jakieś super-ultra-fashion określenie ? O_o

    • Jest to inaczej miejski styl, używam tego stricte modowego wyrażenia w języku angielskim, aby uniknąć powtórzeń. Dziwne, że nie słyszałaś nigdy wcześniej o pojęciach streetwear, footwear itd. Zajmuję się pisaniem w branży modowej stąd te określenia. Mam nadzieję, że rozjaśniłam

  5. Aż kliknęłam linka na Zeberce, żeby zapytać: ” streetwearowy” ? Masz problemy z wyrażaniem się w języku polskim czy to jakieś super-ultra-fashion określenie ? O_o

Skomentuj

