Bow neck blouse

Witajcie!

Wreszcie mam możliwość reaktywowania bloga! Chcę się dzisiaj podzielić z Wami stylizacją z ciepłych dni. Jak wszyscy wiemy, lato należało do koloru baby blue, w którym ja zakochałam się bez pamięci! Nawet zimową porą będę próbowała go przemycić do swojej garderoby. Wracając do stylizacji… bow neck blouse czyli bluzka z kokardą pod szyją była inspirowana stylem Blair Woldorf z serialu Gossip Girl. Zawsze uwielbiałam sposób w jaki się ubiera, a szczególnie wszechobecne kokardki! Górę zestawiłam z białymi spodniami z zipami na dole. Do tego buty, torba i zegarek – wszystko w białym kolorze. Okulary również musiały pasować do całości, stąd też są w kolorze baby blue! :)

Jak Wam się podoba?

Untitled g

jfyIMG_5001IMG_5008pageIMG_5034

Untitled 1IMG_5069IMG_5062IMG_5127

FACEBOOK | INSTAGRAM | LOOKBOOK

 

Blouse STRADIVARIUS  | Pants H&M | Shoes RIVER ISLAND Bag PARFOIS | Watch ALDO | Sunnies ALDO

6 myśli nt. „Bow neck blouse

Skomentuj

